Elektronik Sigara Bilgi paylaşım forumuna hoşgeldiniz.

Bu foruma üye olarak Sigarayı bırakmak için ilk adımı atmış olacaksınız..Sağlık yönünden Normal Sigaraya oranla neredeyse hiç zararı olmayan bu ürünün nereden ve nasıl temin edileceği konusunda üyelerimize danışabilir,paylaşımlardan yararlanabilirsiniz..

Kayıt Ol

Penodat Rta Kullanıcı Kulübü

'Atomizer/Mod sohbet ve bilgi paylaşımı' forumunda El_Kapitan tarafından 2 Nisan 2018 tarihinde açılan konu

Penodat Rta Kullanıcı Kulübü 4.6 5 10votes
4.6/5, 10 oy

  1. Konu
  2. Yorumlar (10)
Bu konuya değerlendirme yap:
/5,
  1. Mr. Ocean

    Mr. Ocean
    Expand Collapse
    E-Sigara Tiryaki
    ESF Tecrübeli

    Katılım:
    29 Ocak 2018
    Mesaj:
    388
    Alınan Beğeniler:
    2,280
    Şehir:
    Bodrum
    Ratings:
    +6,030 / 9
    Hocam selamlar. Öncelikle bende olan fev benzeri diyeyim Ulton v5. Yani 25mm çapında V4.5 diye tanımlayabilirim. Aslında Fev tarafından aslı üretilmemiş bir model. Son zamanlarda daha keyif alarak kullanmaya başladım. Tek kusuru en küçük hava deliğinin 1.0 mm olması ve bana ziyadesiyle havadar gelmesi.

    Hal böyle iken fev, Penodat ile kıyaslanamayacak bir tank. Soğuk buhar, yerinde aroma, doygun ve güzel bir vurumu var. İnanilmaz kolay kullanımı var. Penodat kendi liginde iyi bir ato ama Fev ile kıyaslanabilecek bir ürün değil.

    Big German, mdtl içime sahip, havadar bir tank. En az çift bobin sarılıyor, 6'ya kadar yolu var. Başka bir dünyanın atosu. Hem aroma hem de vurumu çok sıkı.

    Fev gibi bir ato arıyorsanız, Kayfun lite türevlerine (Russian, lite plus v2 vb) bir şans valerebilirsiniz. Hiç deneme fırsatım olmadı ama Erlkonigin de denenebilir.

    Boyu uzun atolara bakmalısınız. Malesef hemen hepsi eskide kalan ürünler. Modern atolar daha küçük, az parçalı, basit vb.
     
    • Faydalı Faydalı x 4
  2. Iceberg06

    Iceberg06
    Expand Collapse
    E-Sigara Kullanıcısı

    Katılım:
    6 Ocak 2018
    Mesaj:
    139
    Alınan Beğeniler:
    710
    Şehir:
    No where
    Ratings:
    +1,492 / 2
    Kullandiginiz Cihaz:
    MxClass,VT75Nano,Flux
    Sigarayı Bırakma Tarihiniz:
    27.12.2017
    Russian alacaktım hocam hatta az kalsın forumda sikayet konusu olan Russian' ı alacaktım. Ucuz yırtmışım:) peki aroma yorumu nasıl hocam? Misal bazen mtl olmasına karşın dl gibi aroma yorumu olan atomizerler oluyor. Yani mix tatları, benim çorba diye tarif ettiğim kıvamda, ayrı ayrı tatları birmişçesine veriyor. Bazı atomizerler de mixteki tatları tek tek seçebiliyorsunuz. Bu saydıklarınızda durum nedir?
     
    • Samimi Samimi x 1
  3. Mr. Ocean

    Mr. Ocean
    Expand Collapse
    E-Sigara Tiryaki
    ESF Tecrübeli

    Katılım:
    29 Ocak 2018
    Mesaj:
    388
    Alınan Beğeniler:
    2,280
    Şehir:
    Bodrum
    Ratings:
    +6,030 / 9
    Ben mix aroma içmediğim için bir yorumda bulunamayacağım bu konuda. Forumda kullananların başlıkları var. Oralara sorarsanız yardımcı olurlar :)
     
    • Samimi Samimi x 1
  4. PoleStar25

    PoleStar25
    Expand Collapse
    E-Sigara Kullanıcısı

    Katılım:
    18 Haziran 2017
    Mesaj:
    95
    Alınan Beğeniler:
    171
    Şehir:
    Erzurum
    Ratings:
    +337 / 9
    Kullandiginiz Cihaz:
    TeslaWye85+Flash23+Hussar
    @Iceberg06 hocam valla riske girmemek adına 2. Bir flash daha aldım arayışa nasipse son veriyorum artık
     
    • Katılıyorum Katılıyorum x 1
  5. Iceberg06

    Iceberg06
    Expand Collapse
    E-Sigara Kullanıcısı

    Katılım:
    6 Ocak 2018
    Mesaj:
    139
    Alınan Beğeniler:
    710
    Şehir:
    No where
    Ratings:
    +1,492 / 2
    Kullandiginiz Cihaz:
    MxClass,VT75Nano,Flux
    Sigarayı Bırakma Tarihiniz:
    27.12.2017
    Hocam nerden hangisini aldınız? Bir link atabilir misiniz om den acep?
     
  6. Zorba

    Zorba
    Expand Collapse
    E-Sigara Acemi

    Katılım:
    10 Temmuz 2017
    Mesaj:
    32
    Alınan Beğeniler:
    61
    Şehir:
    Balıkesir
    Ratings:
    +178 / 1
    Kullandiginiz Cihaz:
    Smok Alien + Tfv8 Baby
    Sigarayı Bırakma Tarihiniz:
    08.07.2017
    Şu ömden bende alayım :)
     
  7. RreorR

    RreorR
    Expand Collapse
    E-Sigara Acemi

    Katılım:
    10 Ekim 2016
    Mesaj:
    26
    Alınan Beğeniler:
    86
    Şehir:
    İSTANBUL
    Ratings:
    +161 / 2
    Kullandiginiz Cihaz:
    JOYETECEH-PİCO-ANATOLİAN
    Sigarayı Bırakma Tarihiniz:
    30.06.2016
    Ö.m.den bende alabilir miyim. Bende soğuk buhar aroma arıyorum.
     
  8. kartal88

    kartal88
    Expand Collapse
    E-Sigara Kullanıcısı

    Katılım:
    17 Nisan 2017
    Mesaj:
    144
    Alınan Beğeniler:
    205
    Şehir:
    istanbul
    Ratings:
    +340 / 7
    valla hocam bende çok ato denedim penodatta dahil. amaç soğuk buharsa flashın üstüne bi ato görmedim. penodatta aksine bence uzunluguna ragmen sıcak buhara yakın bi ato
     
  9. matrock501

    matrock501
    Expand Collapse
    .

    Katılım:
    7 Nisan 2017
    Mesaj:
    38
    Alınan Beğeniler:
    147
    Şehir:
    Kütahya
    Ratings:
    +247 / 0
    Kullandiginiz Cihaz:
    ''Pico-Penodat''
    Sigarayı Bırakma Tarihiniz:
    11.10.2018
    Kaç paraymış bu flash ya :)
    Ben memnunum gerçi penodattanda ucuzsa alırım bi dal :D
     
    • Komik Komik x 1
  10. onurizm

    onurizm
    Expand Collapse
    Ego Öldürür
    Platin Üye

    Katılım:
    9 Temmuz 2018
    Mesaj:
    29
    Alınan Beğeniler:
    205
    Şehir:
    kahramanmaraş-gaziantep
    Ratings:
    +446 / 2
    Arkadaşlar penodat camı yerine takabilecegim başka bir cam varmıdır uyan
     
  11. Iceberg06

    Iceberg06
    Expand Collapse
    E-Sigara Kullanıcısı

    Katılım:
    6 Ocak 2018
    Mesaj:
    139
    Alınan Beğeniler:
    710
    Şehir:
    No where
    Ratings:
    +1,492 / 2
    Kullandiginiz Cihaz:
    MxClass,VT75Nano,Flux
    Sigarayı Bırakma Tarihiniz:
    27.12.2017
    Sp pro camı kullananlar var hocam. Bir de ramazan hoca yebi plexi tank uretmis bir bakin isterseniz.
     
  12. Iceberg06

    Iceberg06
    Expand Collapse
    E-Sigara Kullanıcısı

    Katılım:
    6 Ocak 2018
    Mesaj:
    139
    Alınan Beğeniler:
    710
    Şehir:
    No where
    Ratings:
    +1,492 / 2
    Kullandiginiz Cihaz:
    MxClass,VT75Nano,Flux
    Sigarayı Bırakma Tarihiniz:
    27.12.2017
    Ben de memnunum hocam penodattan. Uzun atomizerleri merak ettigimden alip deneyim istiyorum ben. Om den link paylasirsa biri bende sevinirim:)
     
  13. Tolgay1976

    Tolgay1976
    Expand Collapse
    E-sigara Meraklısı

    Katılım:
    30 Aralık 2016
    Mesaj:
    1
    Alınan Beğeniler:
    7
    Şehir:
    istanbul
    Ratings:
    +17 / 0
    Kullandiginiz Cihaz:
    Pico mod
    Sigarayı Bırakma Tarihiniz:
    01.01.2017
    Oncelike, daha once yazildi ise kalabalik icin kusura bakmayin.

    Atomizerde coilin altindaki hava cikisindaki mtl kitlerin deliklerinde likit birikmesi oluyor. Oradan suzulerek moda dogru cikis olmuyor sadece orada deligi kapatiyor ve havayi cekerken bir zorlanma oluyor. 1.2 de coil i delige yaklastirinca azaliyor biraz. Boyle bir sorunla karsilasan var midir?

    Asagida bir miktar deneme yaptim. Gozumden kacan birsey varsa sizlerin de onerilerini almak isterim. Yardimlariniz icin tesekkurler.


    1. Aralikli 28ga5tur1ohm

    2. Coil Pamuk cikisi sonrasi hava deligine temas etmemesi ve likidin yurumemesi icin yeterli bosluk.

    3. 1.2 1.4 ve 5delikli de deneme

    4. Pc tank

    5. Tum origlerin degisimi

    6. Pamuk normak siklikta. Zaten atomizerin icinde likit birikimi veya asiri besleme gibi birsey olmuyor.

    7. 3 delik ve full hava kanali acik denemeler

    8. Mtl Driptip de likit birikimini onlemek icin 4mm matkap ile delme
     
  14. sushi1974

    sushi1974
    Expand Collapse
    E-sigara Meraklısı

    Katılım:
    5 Eylül 2018
    Mesaj:
    0
    Alınan Beğeniler:
    5
    Şehir:
    istanbul
    Ratings:
    +9 / 0
    Kullandiginiz Cihaz:
    Tesla wye85
    Penodat web sayfası ile alakalı bir gelişme varmı? sipariş veremiyoruz.
     
  15. nidals

    nidals
    Expand Collapse
    E-sigara Meraklısı

    Katılım:
    14 Ocak 2018
    Mesaj:
    2
    Alınan Beğeniler:
    1
    Şehir:
    Istanbul
    Ratings:
    +2 / 0
    Kullandiginiz Cihaz:
    Pico
    Ramazan beye mesaj atarak sipariş verebilirsiniz ben öyle yaptım
     
  16. evliyacelebi

    evliyacelebi
    Expand Collapse
    E-Sigara Acemi

    Katılım:
    16 Eylül 2016
    Mesaj:
    38
    Alınan Beğeniler:
    297
    Şehir:
    Ankara
    Ratings:
    +611 / 3
    Kullandiginiz Cihaz:
    Penodat + Major
    Sigarayı Bırakma Tarihiniz:
    03.09.2016
    Maddi sebeplerle kısa bir süre olsa da Penodatsız kaldım ve 2 gün önce tekrar bir adet edindim. Çok net şekilde söyleyebilirim ki Penodat'sız olmuyor arkadaşlar.

    Tütünde çok iyi denen atomizerlerden iyi tütün,
    pastanede efsanedir denen atomizerden iyi veriyor pastaneyi. Boğaz vurumunun yanına boğaz vurumundan bence daha da önemli olan nikotin doyumu yani "ciğer vurumu" gücünü de ekliyor. (Ciğer vurumu tabirini bir arkadaştan duymuştum çok yerinde bir tabir. Boğaz vurumu boğazdan geçişte kendini gösteriyor evet ama ciğer vurumu denerek kastedilen şey içilen likitteki nikotinin sizi ne kadar "kestiği" ile alakalı. Yani aslında ateşli sigaranın verdiği ve aranan haz bence bu, boğaz vurumu değil.)

    Uzun sözün kısası Penodat olmazsa olmazdır, istisnalar kaideyi bozmaz. Beğenmeyen yeteri kadar zaman tanımamıştır. Ya da başka markanın fanatiğidir bu başarıyı kabullenmek istemiyordur. Bu kadar da iddialı konuşuyorum. :D
     
    • Katılıyorum Katılıyorum x 5
  17. Zorba

    Zorba
    Expand Collapse
    E-Sigara Acemi

    Katılım:
    10 Temmuz 2017
    Mesaj:
    32
    Alınan Beğeniler:
    61
    Şehir:
    Balıkesir
    Ratings:
    +178 / 1
    Kullandiginiz Cihaz:
    Smok Alien + Tfv8 Baby
    Sigarayı Bırakma Tarihiniz:
    08.07.2017
    Genel bir soru sormak istiyorum. Pamuğu tabana değdiriyormusunuz kurulum yaparken. Ben genelde biraz yukarıda konumlandırıyorum, sanırım bu yüzden tankı full doldurunca ufak çaplı akıtma yaşıyorum . Tanı plexi 5.5 ml olandan sanırım buzlu olandan . Öneriler , tavsiyeler dikkate alınır . :)
     
  18. evliyacelebi

    evliyacelebi
    Expand Collapse
    E-Sigara Acemi

    Katılım:
    16 Eylül 2016
    Mesaj:
    38
    Alınan Beğeniler:
    297
    Şehir:
    Ankara
    Ratings:
    +611 / 3
    Kullandiginiz Cihaz:
    Penodat + Major
    Sigarayı Bırakma Tarihiniz:
    03.09.2016
    Taban ile deckin tam ortasında bir yerlerde kesiyorum ben hocam, yani havada duruyor pamuk. Zaten pamuk cam ile köşelerden temas halinde olduğu için dipte kalan likit, pamuk tabana değmese de pamuğa bir şekilde ulaşıyor.
     
  19. matrock501

    matrock501
    Expand Collapse
    .

    Katılım:
    7 Nisan 2017
    Mesaj:
    38
    Alınan Beğeniler:
    147
    Şehir:
    Kütahya
    Ratings:
    +247 / 0
    Kullandiginiz Cihaz:
    ''Pico-Penodat''
    Sigarayı Bırakma Tarihiniz:
    11.10.2018
    Tam değdirmiyorum ama baca kısmının altından da pamuk gözülüyor.
    Pamuğu az koymayın hocam birazcık sıkı geçsin coilin içinden ve bacayı topcap'i takmadan önce güzel likitleyin bir iki ateşleme yapın sonra takın tankı ve öyle doldurun.
     
    • Beğendim Beğendim x 1
  20. BladeHunter

    BladeHunter
    Expand Collapse
    E-Sigara Acemi

    Katılım:
    23 Nisan 2017
    Mesaj:
    28
    Alınan Beğeniler:
    121
    Şehir:
    NEPTÜN
    Ratings:
    +303 / 7
    Acaba ultem tank yerine Canon mu alsak sitede ultem fiyatına canon var :D
     
    • Komik Komik x 3
Bu konuya değerlendirme yap:
/5,

Bu Sayfayı Paylaş

XenForo add-ons by Waindigo™ ©2015 Waindigo Ltd.